Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve čtvrté části videokurzu Vám Jan Polzer ukáže, jak stanovit cíle a jak je vyhodnocovat. Naučíte se také sledovat reklamní kampaně.
Videoseminář, díky němuž si osvojíte nástroj Google Analytics!
Jaký je obsah videosemináře?
Videoseminář je rozdělen do několika minutových úseků, jejichž seznam je uveden níže. Pohybovat se mezi nimi můžete velmi snadno - přeskočit či se vrátit k nějakému úseku jediným kliknutím myši.
- Úvod
- Stanovování cílů
- Hodnocení úspěšnosti cílů
- Nastavení sledování událostí
- Sledování událostí v redakčních systémech Drupal a WordPress
- Sledování uživatelů s blokátorem reklam
- Sledování reklamních kampaní
Lektor
| BA (Hons) Jan Polzer specialista na tvorbu webových stránek. Dlouholetý školitel tvorby webu i práce se softwarem se zaměřením na kancelářské a vývojové nástroje. Certifikovaný specialista na Microsoft Word a Apple OS X, první certifikovaný vývojář redakčního systému Drupal v České republice. Denně pracuje s Windows, OS X i Linuxem na desktopech a serveru. Autor řady knih o tvorbě webových stránek a programech pro kancelář. Ve volném čase věnuje několika vlastním webovým projektům, především webu Maxiorel.cz. |